Uutena vuotena tajusin kuinka kuivaks tää elämä on mennyt. Oltiin naapurissa miehen siskon ja mihen kanssa. Piti ottaa muutama mutta ostinkin tietokoneen niin en ostanut mitään juotavaa joka ei sinäänsä haitannut mutta, naapureilla oli lapsi kotona joten ei voinut tehdä mitään koska se nukkui. Me tuijotettiin paskoja uusinoja telkkarista koko hemmetin ilta. Keskiyöllä käytiin ampumassa pari kusista rakettia taivaalle ja koko illan odotetuin kohokohta oli kun pääsi nukkumaan. Ennen me liikuttiin kavereiden kanssa ja juhlittiin ja elettiin normaalia nuorten elämää. Nykyään me istutaan kotona koko ajan eikä nähdä ketään. Talon ostamisen jälkeen tuntuu että kaikki kaverit käänsi selkänsä. Perus suomalaista kateutta? 

No kuitenkin, seuraavana uutena vuotena me pidetään juhlat. En halua viettää mitään lapsiperhe elämää kun ei minulla ole lapsia eikä tule. 

Olen edelleen ärsyyntynyt kaikkiin ihmisiin. Yritän olla kiva kaikille mutta tahtomattanikin tiuskin. Eniten ärsyttää ihmiset jotka rypee ongelmissaan jotka ei edes ole ongelmia vaan niistä on jotenkin saatu ongelmia. On olemassa ihmisiä joilla on oikeasti ongelmia. 

Tänäänkin olisi aikaa tehdä jotain mutta tässä vaan makaan olkkarin lattialla. Ärsyttää kun toi mieskin vaan istuu koneellaan ja pelaa tai sitten se nukkuu. Eipä jää silläkään paljoo elämästään kerrottavaks. 

Luin netistä uutista siitä kuinka nykyäänkin äidit polttaa kun ne on raskaana ja millasia vaikutuksia sillä on. Meidän äiti on polttanut meidän kaikkien aikana. Siinä luki että aivoihin tulee vaurioita koska sikiö ei saa happea ja sen takia monet näistä lapsista tarvitsee mielialalääkitystä tai psykiatrista hoitoa. Siinä luki myös että nämä lapset ovat usein agressiivisia ja sortuu väkivaltaan. Jep, roger that. Kiitos äiti tästä. Taas yksi syy miksi olla katkera ja vihainen jollekkin. Olen jatkuvasti katkera ja vihainen ihan kaikesta ja ihan kaikille. 

Yhtenä aamuna tässä oli kova pakkanen ja meijän toinen auto ei lähtenyt käyntiin. Olin tästä asiasta huomauttanut miehelleni koska auto on oikeastaan hänen. Huomautin siis jo joskus syksyllä. Suutuksissani sitten aamulla tiuskaisin asiasta että olisi kyllä ollut aikaa se hoitaa ja mies sai sitten taas melkoisen skitso kohtauksen. Piti siis mennä vaan yhdellä autolla ja minun piti siis heittää ensin mieheni töihin ja mennä sitten itse. Minun työt alkoi 7:00 ja miehen 7:30. Minä tarvitsen autoa töissä koko päivän joten siksi tämä järjestely. Mies kysyi että voinko käyttää häntä kaupassa ensin. No en tietenkään voi jos kauppa aukeaa 7:00 ja minun työt 7:00. Tästäkös mies vasta riemastuikin ja haukkui minut itsekkääksi ties miksi. En viitsi edes mainita miksi. Olenko tosiaan itsekäs jos minun pitää olla ajoissa töissä`? Teen töitä yksin joten kukaan ei tiedä monelta olen paikalla mutta ei se sitä tarkoita että voin mennä miten itseäni huvittaa. Miehen mielestä ilmeisesti voin. Anteeksi pyyntöä odotin kaksi päivää. 

Mitään läheisyyttä meillä ei ole ollut enään ikuisuuteen. Seksiä muistetaan vaatia mutta edes suukkoa ei saa. Aina on joku tekosyy että ei voi koskea. Sitten ihmetellään miksi minun jalat pysyy kiinni. Turhauttavaa! 

Mitään ei myöskään voi tehdä ekalla pyytämällä vaan minun pitää anella ja rukoilla ainakin tunti ennen kuin jotain tapahtuu. Olen ihan helvetin kyllästynyt ihan kaikkeen. Haluaisin vain nukkua ja nähdä ihania unia ja toivoa etten heräis niistä ikinä.

 

358375tljxi0u56z.jpg