Haluan valaista mahdollisimman realistisesti millaisessa suhteessa elin vuosin 2004-2006. 

Elin sairaan narsistin kynsissä. Tässä tulee otteita päiväkirjoistani siltä ajalta. 
Otteet on suoria lainauksia joten kieli on hieman karkeaa.Olin itse tuolloin 15-16 vuotias.
Suhteen mies osapuoli 20-22. Nimet on muutettu.
 
-Sanni valitti mulle Jarista. Se on kuulemma outoo kun se puhuu koko ajan exsistänsä ja kuinka se oli pannu niitä.
Ja sit ku se siä meijän bileissäkin läpsi Nooraa perseelle. Osittain oon samaa mieltä. En mä kauheemmin tykänny kun se
niistä puhu ja läpsi Nooraa perseelle. Sanni sano myös että se tuli varmaan vaan seksiä hakeen.
Osittain musta tuntuu että se oli siinäkin oikeessa. Ei se kauheemmin muuta halunnukkaan. 
 
-Yöllä se taas puhu siitä Riinasta. Mä en haluis kuulla siittä mitään. Sillä on kuulemma ollu sen kaa 
niin ihanaa ettei se pysty vaan unohtaa sitä. Mitä vittua se sit mun kanssa tekee jos sillä on sit niin
ihanaa ollu?!
 
-Eilen Jari oli laittanu ii2.org:ssa kommentin jollekki muijalle että "tota persettä kun pääsis vetäseen". Suutuin
ja kysyin et mitä tollaset kirjotukset on niin se sano vaa että ei niistä oo mitää haittaa koska se ei tunne niitä.
 
 
-Jari oli puhunu mesessä jollekkin että "mennäänkö paneen vielä viimesen kerran kun olit niin ihana" ja jotain et 
"oon niin puutteessa et naidaan viä kun olit niin hyvä sängyssä."
 
-Lauantaina luin Jarin meselokeja taas. Se oli puhunu jollekki Enkelitytölle että se haluaa jättää mut 
ja kuinka se on rakastunu siihen. Vittu en tiä enää mistään mitään. Miks sen pitää koko ajan satuttaa mua
noilla sen "läpillä" mitä se noille kirjottelee. 
 
 
-Jari oli piilottanu sen tietokoneelle piilotettuihin tiedostoihin sen enkelitytön kuvia. Vittu että vituttaa.
Se kuulemma keräilee naisten kuvia. Joo niin varmaa. Vaikka mä kielsin se jutteli taas sen ämmän kaa mesessä.
Väitti että se oli sanonu sille et meillä menee hyvin yms. En tiä pitäiskö uskoo. Se oli poistanu ne lokitkin
että en pysty lukeen niitä. 
 
-Se vitun Jarin 13wee eksä kävi ircgalleriassa aukoon mulle päätään. Kirjotin sille että tulee sit aukoon
kun karvat ja tissit kasvaa.
 
-Jari sano että meijän pitää mennä lääkäriin jos mä en nauti seksistä sen kanssa. Se sano et se pelkää
että tulee syrjähyppy jonkun kaa joka nauttii ja että me ei sit voida olla oikeita toisillemme. 
 
-Jarille soittelee koko ajan joku Netta. En tiä kuka se on mut Jari yritti salata sen multa. Se salailee koko ajan
jotain. Puhuin sen kaa ja se aikoo lähtee takas espooseen. Vittu mä tapan itteni.
 
-Jari sai jonku ihme raivokohtauksen kun olin vahingossa poistanu ircistä pari kanavaa silleen ettei
se mee sinne enää suoraan kun sen käynnistää. Me päätettiin viä yrittää seurustelua mut jos 
siitä tuntuu että tää ei onnistu se lähtee heti meneen.
 
-Kaikki on niin päin vittua. Tekis mieli ampua itteni. Mikään ei tunnu enää miltään.
Mua pelottaa ja ahdistaa. Pelottaa olla yksin. 
 
-Jari oli taas kirjotellu netissä jollekkin että "saanko tulla vierees". Vittu. Mä oon sanonu sille että se satuttaa mua!
Ei se näköjään välitä. Kuka musta nyt välittäis. Sit se meinaa tuoda jotain hamppua tänne!
Meidän asuntoon! 
 
-5kk täynnä. Löysin sen meselokeista jälleen keskustelun enkelitytön kanssa. 
Eka repliikki "moi kulta". Enempää en kerenny lukeen kun se poisti ne. Mua alkaa pikkuhiljaa
vituttaan tää homma. Se valehtelee ja satuttaa koko ajan. Mä en vaan kai oo ansainnu parempaa. 
Miks helvetissä just minä? Mua itkettää ja sattuu vaan. Tekis mieli vetää itteni narun jatkoks. 
Mut silti mä vaan rakastan sitä. Hyväksyn ja annan kaiken paskan anteeks. Liian hyvä sydän.
 
-No nyt on mahtava fiilis. Jari kerto että mun piti olla vaan yhen illan juttu. Sen piti vaan viedä mun
neitsyys ja lähtee meneen. 
 
-Tapeltiin taas aika lahjakkaasti. Se ei ollu poistanu sitä enkelityttöö sen mesestä. Sit sillä on toinen mese
jossa oli joku toinen ämmä. Mä kilahdin sille täysin. Ei pitäny mut meni hermo ja huusin sille siitä 
et kun se valehtelee ja pettää kaikki lupaukset ja kattelee jotai 13wee pikkutyttöjä. Sit kun se luulee että kaikki
rakastaa sitä ja kun se edelleen kirjottelee netissä mitä sattuu. 
 
-Jari meinaa taas jälleen lähtee espooseen. Se sano et sil ei oo tääl mitää muuta ku raha ja koulu. Mä en 
kai sit oo mitään. Sit se sano et katotaa vaa kun koulut alkaa nii ainaki kolme muijaa haluu mut heti. Melkonen
itsetunto.
 
-Puolvuotta tuli täytee ja Jari kilahti mulle ja karju. No jotkut naapurit kuunteli tuola ja selitti
jotain et mua hakataan. No Jari meinas taas jättää mut. Nyt se tunnusti että sil on myös sen 
enkelitytön numero. 
 
-Jouduin eilen lähtee aamu viideltä ensiapuun kun mun munuaisiin sattu. Jari ei suostunu viemää mua lääkäriin
kun se oli juonu illalla yhen kaljan!
 
-Me puhuttiin siitä et kun Jari kirjottelee netissä mitä sattuu niin se sano et jos mä olisin kirjotellu tollasia
niin se olis jättäny mut ja se ei aio kuulemma muuttua. 
 
-Jari on taas jättämässä mua kun se ei vaan voi olla mun kaa enää. Oon itkeny koko ajan. Saatiin puhuttua ja ollaan
nyt hetki sinkkuja ja tutustutaan uudestaan ja sit yritetään taas. 
 
-Ahdistaa ja on paha olla. En voi olla Jarin lähellä. Se saa nyt tehä mitä haluaa.
 
-Tapeltiin toissapäivänä Jarin kaa ja se anto kavereittensa nauraa mulle. Eilen se oli kirjotellu yhelle 
exälleen jälleen kerran.
 
-Jari sit ilmotti mulle viikko sit et se lähtee nosteleen ilman mitään varotusta tai ilman mitään riitaa.
No sit se tunnusteli taas asioita. Se oli peuhannu sen Siirin kanssa, jutellu pervoja netissä jäämättä kii,
jutellu sen enkelitytön kaa koko ajan ja jopa tekstannu sille. No sanoin että voin viä tän kerran
antaa kaiken anteeks. Se lupas jäädä mut eilen se oli taas lähössä. Se sano eilen että mä oon pilannu sen elämän.
Musta tuntuu välillä että voisin tappaa itteni tai et voisin kadota vaan kokonaan pois. Ehkä niin olis hyvä.
Mä en hyväksy itteeni tälläsenä. Silloin kun Jari tuli kuvioihin mun itsetunto nousi ja jopa hyväksyin itteni.
Nyt kun se on alkanu pompottaa mua ja käyttää hyväks kokeilemalla mitä kaikkee se voi tehä ennen kun
mä jätän sen mulla ei oo enää itsetuntoo lainkaa. 
 
-Se helkkarin enkelityttö oli mailannu mulle ja kerto kivoja juttuja. Se sano et se olis jättäny Jarin rauhaan mut Jari
ei jättäny sitä rauhaan. 
 
-Jari puristi sitä vitun lumppu Siiriä perseestä mun silmien alla. No sit se on ollu jo kahtena päivänä
Mikolla kun se vitun Siiri on ollu siä kahen muun ämmän kanssa. Sit sille oli ilmestyny outoja kynnen jälkiä
selkään ja se väittää et mitään ei oo tapahtunu. 
 
-Löysin sen Siirin perse kuvan Jarin kännykästä ja poistin sen. Jari sai ihan tajuttoman skitsokohtauksen. 
 
-Tänään Jari sit tunnusti että mä oon ruma. Se sano että se ei olis ikinä ottanu mua jos se olis kattonu 
ulkonäön perusteella. Miten se ees viittii. Eikö se tajua miten paljon se loukkaa mua! Sitä ei kiinnosta paskaakaan
miltä musta tuntuu. Meil oli iso riita ja paheni vaan koska mä poltin sen koneella tiedostoja Sinille. Hankkiutuis vittu 
hoitoon!
¨
-Jari meni taas viikonloppuna Mikolle lanittaa vaikka mulla oli 39 astetta kuumetta. Sen piti tulla yöks kotii mutta 
tuli vasta kun soitin Mikolle 5000 kertaa. Kello oli silloin kolme ja sopimus oli että 24:00 kotiin. Seuraavana 
päivänä se tuli vasta aamulla seittemältä. 
 
-Nyt sillä tulikin villitys kerätä naisten stringi perse kuvia. No mä nostin metelin ja meille tuli riita ja 
tää oli taas lähössä espooseen. 
 
-Mä en oo sen silmissä minkään arvonen. Se pitää mua halpana huorana. No sellanen kai mä sit oon.
 
-Nyt se selitti kuinka ainaki kolme muijaa haluu sen takasin ja et se sais suihinoton ihan koska vaan. 
 
-Mä oon ihan sekasin. Oon ihan hermoraunio ja suutun joka asiasta. Mä kutisenkin koko ajan ja nään kauheita painajaisia.
Tänään Jari sai kauheen raivokohtauksen ja päätti hajottaa meijän eteisen oven.
 
-Nyt Jari aikoo mennä joka viikonloppu Mikolle lanittaa ja jättää mut kuulemma kesäks yksin. Mä haluan
vittu mun elämän takas.
 
-Jari rupes riehuun koulussa enkä voinu sen takia mennä ees uusinta tenttiin koska se olis kuulemma muuten lähteny 
espooseen niinkun aina. Sit se jätti mut kun mä heitin sen mömmö pillerit vessanpönttöön. Se kuulemma vihaa mun 
luonnetta. Vaikka mitä se on mulle tehny niin silti mä vaan rakastan sitä. 
 
-Mä luin taas sen lokeja. Se oli kirjotellu jollekki exälleen että "mä haluun sua, oon aina halunnu". 
Hyi helvetti. 
 
-Jari soitti illalla et se tilaa netin ja sit se ei kuulemma aio enää ikinä olla mun kaa. Se istuu vaan netissä
kaikki päivät. Onhan se kiva kuulla kuinka vitusti se mua rakastaa. Mä en vaa jaksa tätä saatanan paskaa enään.
 
-Tänään tekstasin Jarille mut se ei vastannu kun se ei kuulemma jaksa koko aikaa tekstata. Ihmetyttää vaan
kun kyllä se sen Miran kaa jakso tekstata kaks viikkoo putkee ja ne viestitti minuutin välein. Kerroin sille taas 
että oon kyllästyny siihen kun se luulee olevansa herra suuri ja mahtava ja et se kerää chatistä lisää muijia 
koko ajan. Säälittävää touhua ton ikäseltä. Se on täys kakara. 
 
-Jari on sit lähettäny jollekki ämmälle oman alastonkuvansa. Ihan vitun kiva. Se väittää ettei oo mutta
se valehtelee nii vitusti että en usko. Ihan sama saatana.
 
-Jari meni viime keskiviikkona Mikolle lanittaa. No se taas petti kaikki lupaukset ja tapeltiin. Sain sen kiinni
et se vitun kusipää mulkku paska hintti oli taas mailaillu jollekki pikku blondille.  Sit se oli keränny sen toisen
mesen täyteen naisia. Sit se kusipää viä jätti mut. En oo taas yhtää varma et ollaanks me vai eikö. Miks munki
pitää olla tällänen saatanan sinisilmänen kusipää lumppu joka antaa kaiken anteeks. Miks mä aina annan sille periks?
Sit se sano et jos meille tulee poika lapsi nii mä en saa osallistua sen kasvatukseen koska mä en oo rasisti nii
musta ei oo sen lapsen äidiks. Mä haluan tappaa itteni, haluan todella. Jari on vieny multa kaiken mut silti
mä vaan uskon parempaan huomiseen. Voi kun en vaan heräis enää huomenna. Sitä mä todella toivon. 
Toivon koko sydämestäni. Se lupas kuun taivaalta ja mitään en oo saanu. TAPPAKAA MUT pliis. 
 
-Jari uhkas taas lähtee espooseen koska mä en antanu sen kääntää sen tietokonepöytää. Siis kamalaa! No mä annoin
sen kääntää sen toisella lailla sitte.
 
-Alko taas riita Jarin kanssa. Tää on kyllä yhtä helvettiä. Nyt pari päivää ollaan otettu yhteen ihan kunnolla. Jari ei 
huomaa enään muuta kun sen rakkaan tanssija harakka Katin joka sillä on mesessä. Se vaan kyttää ja kuolaa ku se tanssii
sille webcamissa. Vitun vittu menee taas hermot. Sanoin sille et valittee mut tai sen kirjottelun niille teineille niin
se valitsi ne teinit! Saatanan kusipää! Mä en saatana kestä tätä vitun helvettiä enää.
 
-Ensimmäistä kertaa elämässä mä haluan satuttaa itteeni. Mä haluan Jarin mut en niitä sen vitun naisia.
Vittu mä en kestä. 
 
-Jari lähti espooseen. Mä oon ihan hermoraunio. Se sen rakas Kati alko vittuileen mulle ja mä vittuilin takasin. 
No Jari päätti tästä hyvästä alkaa vihaan mua ja mun oli pakko sit pyytää sen rakkaalta Katilta anteeks. 
 
-Mä juttelin Jarin rakkaan Katin kaa mesessä ja se kerto tosi ihania juttuja. Jari on useesti soitellu sille 
ja kertonu sille puhelimessa kuinka se rakastaa sitä. Se muija on saatana 14wee. Jari oli valehdellu ite olevansa 17wee!!
Se valehteli ettei sillä oo sen numeroo. Vittu se saatanan mulkku on joku lapsiin sekaantuja!
 
-Tänään löysin sen vitun Katin numeron Jarin puhelimesta. Se väitti kiven kovaa et se on jonku toisen Katin. Joo
varmaan. Se oli nimellä "kati esitys". Tosi vaikee arvata. Se kuulemma nyt lähtee kesäks espoosee ja tulee syksyllä 
toisen naisen kaa takasin. 
 
-Jari oli mun luona tietokoneensa kaa. Olin kavereitten kaa kylällä ja kun tulin kotiin se alko huutaa ja raivoo
kun se ei kerenny näkeen kun joku huora ämmä olis stripannu sille mesessä camin kautta. Se haukku mut ihan pystyyn ja 
jatko viä aamullaki. 
 
-Jari on ottanu nyt tavotteeks pilata mun elämän. Se ei kuulemma enää halua ikinä olla mun kaa 
koska sen äiti ja sisko ei anna sille muuten enää rahaa jos me aletaan seurusteleen. Se huutaa mulle ihan
kamalia asioita. Elämä on ihan päin vittua. Se ei myös kuulemma aio muuttua ikinä. 
Nyt sille soittelee joku muija joka on kuulemma ihan rakastunu siihen ja kirjottelee kuinka ihana se on. 
Eilen se soitti sille. Tais olla aika intiimit puheet kun piti mennä toiseen huoneeseen puhuun. Jarin takia oon
ihan sekasin ja haluisin tappaa itteni. Mä tapan itteni vielä. Varmasti tapan!
 
-Jari sano et jos mä muutan sen kaa espooseen nii se ei aio ikinä olla kotona ja että sen kaverit tulee pettää 
muijiaan meille ja että musta tulee alivuokralainen että se voi heittää mut ekan riidan jälkeen taivasalle. 
Sen ainutkaa eksä ei oo kuulemma itkeny ja espoossa kukaan ei itke. 
 
Tän viimesen kirjotuksen jälkeen meni noin puolivuotta ennen kuin erottiin lopullisesti. 
Henkinen ja fyysinen terrorisointi Jarin puolelta jatkui vielä noin vuoden ajan eron jälkeen. 
Näinkin sairaaseen suhteeseen voi jäädä koukkuun vaikkei sitä uskoisikaan. Narsistilla on kierot keinot 
koukuttaa ihminen itseensä ja kohdella tätä samalla kun saastaa. Olen kiitollinen siitä että selvisin tästä kaikesta
hengissä ja kiitän sitä kohtalon johdatusta joka johdatti minut pois tästä kaikesta. Olin todella pohjalla mutta 
ponnistin sieltä takaisin pinnalle. Narsistin uhreille annan vain ohjeen että älää jääkö yksin. Hakekaa apua.
Hankkikaa suuri tukiverkosto. Tämän kaiken jälkeen en enään mieti mistä paniikki ja ahdistuneisuus häiriöni on lähtöisin.