On ollut taas suoraan sanottuna ihan paskaa! Lopetan näitten lääkkeitten syömisen ja nyt niistä on kauheet vierotusoireet. Olo on kun känniläisellä ollu jo viikon. Töissä on ihan tuskaa kun pyörryttää ja huimaa ja tuntuu että sais sähköiskuja koko ajan. 

Meillä on rahat todella tiukilla ja ekaa kertaa elämässäni mä en oikeesti tiedä miten me selvitään. 

Olen siivonnut tätä kämppää sen minkä olen jaksanut. Ensinnäkin ei ole kovin helppoa yksin siivota koko taloa joka on neliömäärältään kaksinkertainen edelliseen verrattuna. Ensin siivoan töissä 7h päivässä ja sitten kotona. Mitään toi apina ei kuitenkaan arvosta. Silti olen kuulemma saamaton ja paska ihminen. Joka hemmetin päivä teen sille ruuan nenän eteen ja kuorin perunatkin valmiiksi, mutta se ei ole mitään. Ilmeisesti se on sitten joku hemmetin pitopalvelu joka ne ruuat tänne tuo. Siivousfirma käy siivoomassa ja pyykkäämässä tai ehkä ne vaan tapahtuu itsestään. 

Joka päivä pitää kiertämällä kiertää kämppä läpi ja etsiä jotain mistä voi minulle valittaa ja syitä miksi minua voi haukkua. Haukkumista haukkumisen perään. Mitään  en tee oikein eikä mikään ole koskaan tarpeeksi. Olen ruma, lihava ja tyhmä. Kaikki asiat pitää kertoo minulle niinkuin olisin joku vajakki joka ei tajua mistään mitään. Kaikki asiat pitää ilmaista niinkuin minä olisin se paska ihminen joka pilaa kaiken ja hän itse on maailman valtias joka tekee kaikkensa että me selvitään koska hän maksaa täällä kaiken ja minä en mitään (yeah right). En osta tänne koskaan ruokaa enkä ikinä maksa mitään juttuja. Olen täysin varaton. Se on kummallinen juttu ettei minun palkkani sitten noussutkaan pilviin heti kun talo ostettiin koska tietääkseni ennen tän ostamista tolla urpolla oli tiedossa kyllä kuinka suuri palkkani on ja mihin se riittää. Talo oli kuitenkin saatava että voi sitten leuhkia muille kuinka hyvin menee. Hän on myös hienompi ihminen koska tekee pitempää työpäivää kuin minä ja jää joskus ylitöihin. 

Olen täysi paska. Kiitos. Onko tässä elämässä enään mitään järkeä? 

Ei voi taas kun itseltään taas kysyä että oliko hyvä idea ostaa tää hemmetin talo ja olla nyt jumissa täällä. NO EI VITTU OLLU!

 

canstockphoto9455397-normal.jpg