Huh, en ole kerennyt kirjoittamaan kun koko ajan on kauhea kiire. On ollut kyllä vaihteeksi mukavaa että elämä on vuorostaan aktiivista. Tässä on ollut autonvaihto suunnitelmia ja asia on tietenkin minulle kinkkisempi juttu kuin normaaleille ihmisille. Olen ostanut auton vaarini jättämillä perintörahoilla ja sen takia olen luonut autoon hieman sairaan tunnesiteen. Olen hokenut mielessäni sen olevan vain auto. Kylmä, eloton esine joka ei ajattele minun hylkäävän. Sana hylkääminen on niin kamala että en kykene edes ajattelemaan sitä. Niin usein minut on hylätty. Kävin tänään katsomassa yhtä autoa joka ei sitten ollutkaan sopiva. Tunsin osittain helpotusta että sain autoni vielä pitää hetken mutta toisaalta ahdistaa että asiaa ei saatu päätökseen. Haluan aina saada heti kaikki päätökseen ja alta pois koska kun tiedän että se on vielä edessä en saa mielenrauhaa. 

Olo on muuten ollut kyllä onneksi aika kiva. En suutu enään niin helposti ja mielialani ei heittele juuri lainkaan. Veikkaan että yksi syy tähän on se että lopetin e-pillereiden syönnin pari kuukautta sitten ja siirryin minipillereihin. Hormonit ei heittele kun ei syö hormonivalmisteita. 

Mieli alkaa olla selkeä ja alan tunnistaa tilanteita jolloin aivoni yrittää vääntää asioita vinksalleen ja kerkiän puuttumaan järkeni kanssa asiaan. Pienet asiat ei saa minua enään ahdistumaan niin että lamaannun totaallisesti ja pusken kaikki ihmiset ympäriltäni. Ulkonäköni ei ole enään hirveä pakkomielle enkä hauku ja moiti joka ikistä asiaa itsessäni. En ole käynyt vertaistukiryhmässäkään hetkeen koska en halua mennä sinne vatvomaan menneitä joille en voi mitään. En edes halua miettiä niitä enää. Tämäkin päivitys on itseni toistamista mutta kun tuntuu niin kivalta olla kerrankin melkein kuivalla maalla. Pientä marttyyrin poikasta vielä löytyy mutta mieli taistelee sitä vastaan välillä jopa automaattisesti vaikka oikeasti haluaisinkin kiukutella. Vuosi sitten jos olisi kysytty että uskonko joskus "eheytyväni" olisin nauranut paskasesti mutta niin se aika vain menee ja muuttaa asioita. Olen vihdoin saamassa kiinni siitä onnestani joka häilyy edessäni täysin tavoitettavana. 

tumblr_n20c3h7neo1tro6k5o1_500.jpg