Kaikki "hyvä" loppuu aikanaan. Ärsyttävä fraasi mutta niin totta. Harrastus jota olen vuoden ajan saanut toteuttaa päättyi tänään. Oikeastaan se on ollut katkolla koko sen vuoden ajan mitä sitä olen tehnyt. Tämän harrastuksen kautta tullut kaveri joka keväälläkin minua kohteli huonosti, näytti lupauksistaan huolimatta todellisen luontonsa taas ja nyt järkevänä ihmisenä päätin itse vetäytyä tästä touhusta kokonaan. Itseni takia oli pakko se tehdä. Harmittaa todella paljon koska tein tätä asiaa koko sydämestäni. En siksi että olisin hyötynyt siitä jotenkin vaan koska koin sen olevan sydämeni asia. Tein asiat niin hyvin kun pystyin, autoin kaikessa ja yritin olla hyvä ystävä. Kiitokseksi sain pelkkää paskaa niskaan ja halveksuntaa osakseni. Viikko sitten tämä kaveri leimasi minut julkisesti tuhansien ihmisien edessä rikolliseksi vain koska oli niin ylimielinen ettei suostunut kuuntelemaan puolustustani. En saanut minkäänlaista oikeutta puolustautua. Kaverini mielummin uskoi tuntematonta ihmistä kuin minua. Oli valmis uskomaan minusta asioita jotka oli oikeasti täyttä paskaa. Ei mitään anteeksipyyntöäkään kuulunut kun asia lopunviimein selvisi minun voitokseni. Kyykytys jatkui silti. Mielivaltainen henkinen kiusaaminen ja eristäminen. 

Olen ylpeä että lopultakin sain sen päätöksen tehtyä. Sain välillemme todella paljon etäisyyttä enkä aio olla enää tähän ihmiseen missään yhteydessä. En todellakaan aio hyväksyä tälläistä kohtelua. Joku itsekunnioitus pitää minullakin olla että en anna toisten pitää minua sylkykuppinani. Joku edistys itsessänihän on tapahtunut koska tämän tiedostan ja tiedostan että vika ei ole tälläkään kertaa minussa vaan siellä toisessa päässä. Olen tavannut upeita ihmisiä tämän matkan varrella ja toivon että en heistä joudu luopumaan. Olen kuitenkin siihenkin valmistautunut. Tämä kaveri kun osaa hyvin sen, että osaa kiillottaa oman sädekehänsä ja saada aina muut näyttämään syyllisiltä ja saa itsensä näyttämään vaatimattomalta ja viattomalta, julmien ihmisten kynsissä. Tiedän että nytkin tässä tulee käymään niin että hän saa minut näyttämään syylliseltä muiden silmissä eikä nää siinä mitään pahaa että saa käännettyä muut minua vastaan vaikka itse on ollut todella törkeä ja epäoikeudenmukainen. Tuntuu pahalta jos joku uskoo siihen. 

Tiesin että tämä päivä tulee eteen vielä. Tiesin vaikka tämä kaveri niin vannoi kohtelevansa minua jatkossa niin hyvin ja olevansa niin pahoillaan kaikesta menneestä. En uskonut. Tiesin sen olevan valetta. Silti annoin mahdollisuuden. Tunnen liian hyvin tämän ihmistyypin ja silti halusin antaa mahdollisuuden. Pitäisi vain pysyä kaukana tämän tyyppisistä ihmisistä koska tiedän että he eivät todellakaan muutu koskaan koska eivät nää itsessään pienintäkään virhettä. Hänelle kelpaa ilmaiset palvelukset kyllä mutta heti kun ihminen ei kykene yhtä hänen pyyntöään toteuttamaan niin tästä ihmisestä muuttuu hänen silmissään täysin hyödytön. Silloin alkaa ulos savustaminen. En antanut tätä tyydytystä hänelle vaan lähdin vähin äänin itse. Hänellä on myös kuvitelma ettei hänen tarvitse vastata kysymyksiin mitään tai infota asioista. Pitää olla ajatuksen lukija tai sitten on täysi idiootti. Hän on jumala jonka ei tarvitse alemmilleen vaivautua vastaamaan. Niin etovaa käytöstä!

Olen kuitenkin löytänyt kaksi sielun ystävää lähi kuukausina tämän harrastuksen kautta ja he ovat olleet korvaamattomia tässä sopassa ja sodassa. He ovat yksi syy miksi olen saanut tehtyä tämän päätöksen jättäytyä pois koko touhusta. Olen heistä ikuisesti kiitollinen. Olen myös kiitollinen että sain tätä harrastusta harrastaa koska se on ollut mahtava kokemus. Nyt on vaan aika lähteä uusiin seikkailuihin. Olo on helpottunut. Ei tarvitse pelätä enää millon tämä kaveri vetää pultit jostain ja kaataa täyslaidallisen paskaa niskaan. Ei tarvitise miettiä milloin hän taas pyytää jotain kohtuutonta ja olettaa meidän muiden olevan aina valmiina käyttämään koko vapaa-aikamme hänen hyväkseen. Ei tarviste miettiä että milloin hän vihaa minua ja milloin on se päivä kun olenkin ihan jees. Hän saa helposti siihen kyllä uusia höykkyyttettäviä ja he joutuvat kohtamaan tämän itse saatanan kätyrin silmästä silmään niinkuin itse jouduin mutta en voi asialle mitään. Hän osaa esittää viatonta uhria niin hyvin ettei minua kukaan uskoisi. No kaikki hyvin lopulta. Sain oman sisäisen rauhani takaisin ja tämä oli viimeinen kerta kun tämä ihminen pääsi nauttimaan minun kyykyttämisestäni. Kunnioittakaa itseänne niin paljon että hankkiudutte myrkyllisistä ihmisistä eroon. Se ei todellakaan ole sen arvoista olla heidän lähellään. <3 

 

6856cf21325322f3b1ed61d9ea1a7c03.jpg